Nominera till din avdelning och Förbundsmötet

21 januari 2019

Vill du vara med i din avdelningsstyrelse eller vet du någon som skulle passa? Nominera också din förbundsmöteskandidat. Nominera dina kandidater senast den 31 januari 2019.

Det är dags att välja nya ledamöter till din avdelningsstyrelse. Du som vill vara med och påverka har nu chansen att nominera några du tror passar eller föreslå dig själv som kandidat.

Det spelar ingen roll om man saknar erfarenhet av styrelsearbete eller är ny i branschen. Vi måste ha en bredd för att utvecklas och alla med ett engagemang för att förändra dagens musikbransch behövs. Tillsammans är vi starka!

I år ska även ledamöter till Förbundsmötet nomineras. Förbundsmötet är högsta beslutande organ i Musikerförbundet.

Nomineringsperioden pågår till och med den 31 januari 2019.

Så nominerar du
Här kan du nominera till samtliga postitioner i förbundet.

Det går bra att mejla vilka du vill nominera och lite information om dem till nominering@musikerforbundet.se. Skriv vilken avdelning som avses i ämnesraden.

Du kan även skicka in din nominering via post till:

Musikerförbundet
Svarspost
Kundnummer 110 410 400

Märk kuvertet Nominering Avd. x.

Avdelningarna det gäller
Avd. Öst
Avd. Mälardalen (inklusive f.d. Avd. Småland)
Avd. Väst
Avd. Syd
Avd. Mellersta Norrland (inklusive f.d. Avd. Dalarna)
Avd. Norr

Frågor? Kontakta Kenneth Högström på Medlemsservice: kenneth.hogstrom@musikerforbundet.se eller 060-17 65 26.