Vem är din Ledstjärna 2019?

8 april 2019

Ledstjärnan är Folksam LO Pensions nya hållbarhetspris. 50 000 kr delas ut till den starkast lysande Ledstjärnan vartannat år. Priset går till en medlem i något LO-förbund som gjort något alldeles extra som fått bestående effekter.

Dags att nominera

Kanske någon som gjort något extra bra för dig eller dina kollegor? Någon som kommit på en bra idé, varit drivande i att genomföra den och gjort skillnad? Någon som modigt och engagerat har jobbat hårt för ökad hållbarhet och jämlikhet på jobbet.

Det kan vara i det lilla eller det stora. Det kan vara ett nytt sätt att tänka. Ett nytt sätt att jobba. Eller någon som varit först med att uppmärksamma något som ingen annan tänkt på och sett till att det har blivit bättre och mer hållbart.

Gå in på folksamlopension.se och nominera din Ledstjärna under perioden 1 april till 30 april.
Den som du nominerar måste vara medlem i ett LO-förbund och du får inte nominera dig själv. Annars är det fritt fram.

Nominera din Ledstjärna!