Samtalsforum

Välkommen på samtalsforum för samtliga i musikbranschen

25 januari 2022

Musikerförbundet bjuder in verksamma inom musikbranschen till ett öppet samtalsforum för att överblicka vilka problemområden som behöver fackliga insatser.

Med tanke på den krissituation som vi återigen har hamnat i vill Musikerförbundet bjuda in till ett samtalsforum för samtliga som verkar inom musikbranschen. Ett öppet samtal där vi får ta del av hur din verklighet ser ut, för att överblicka vilka problemområden som behöver fackliga insatser. Vi välkomnar alla berättelser, idéer, engagemang och förslag på initiativ. Tillsammans gör vi skillnad!

Tidpunkt och information:

Forumet hålls den 3 februari kl. 12:00 via zoom.

Länken hittar du här.

Vill du redan innan samtalet skicka in frågor eller dela med dig av en berättelse går det bra att mejla anmalan@musikerforbundet.se. Skriv ”Samtalsforum” i ämnesrubriken.

Från Musikerförbundets återstartsgrupp deltar:

Rebecca Meiselbach, musiker och aktiv i Musikerförbundet avd öst
Anneli Axelsson, musiker och aktiv i Musikerförbundet avd väst