Webbinarium 14 maj: Scenen är din – Gör ditt varumärke till en hit

28 april 2021

Nu välkomnar vi alla våra medlemmar till vårens sista webbinarium: Scenen är din - Gör ditt varumärke till en hit. Den 14 maj kan du höra Anna Moore, Sveriges mest erfarna PR strateg inom musikbranschen, föreläsa om varumärkesuppbyggnad och hur man når igenom bruset. Detta är en unik chans som du inte vill missa!

Om webbinariet ”Scenen är din – Gör ditt varumärke till en hit”

En online föreläsning som besvarar frågor kring hur man bäst bygger sitt varumärke och hur man når igenom bruset med målet att synas, höras och nå ut. Under föreläsningen fokuserar vi även på konsten att ”hålla” som människa och kreatör under rådande pandemi.  Efter föreläsningen ges tid för frågor.

Om Anna Moore

Anna Moore är en av Sveriges mest erfarna PR Strateger inom musikbranschen. Anna har arbetat på flera av de stora musikbolagens ledande befattningar och driver idag PR-bolaget Moore To Be. Anna har hjälpt hundratals artister och företagare att nå en större publik. Hon tänder stjärnor på himlen och får debutanter att lyfta till nästa nivå. 2019 släppte Anna boken ”Scenen är din – Gör ditt varumärke till en hit”. Det är en pedagogisk och personligt skriven handbok för de som vill stärka sitt varumärke och nå ut. Anna har även medverkat i SVT, hörts i Sveriges Radio samt hyllats av Dagens Industris krönikör Jan Gradvall i samband med releasen av hennes bok ”Scenen är din – Gör ditt varumärke till en hit”. https://mooretobe.com/scenen-ar-din

Tidpunkt och anmälan för webbinariet

Webbinariet hålls den 14 maj kl. 14:00.
Anmäl dig genom att mejla ditt namn till: anmalan@musikerforbundet.se. Skriv ”Anna Moore” i ämnesrubriken.
Sista anmälningsdag är den 12 maj.