Webbinarium: Ett samtal med Lisa Nilsson

18 februari 2022

Musikerförbundets kvinnokommitté bjuder in till uppesittarkväll inför den internationella kvinnodagen med den legendariska sångerskan Lisa Nilsson.

Inför den internationella kvinnodagen arrangerar Musikerförbundets Kvinnokommitté den 7 mars ett webbinarium på zoom med den legendariska sångerskan Lisa Nilsson. Hör henne berätta om sin respektfulla resa i musikbranschen, sina tankar om jämställdhet och om att ha blivit talesperson för en hel bransch som våra styrande verkar ha skrämmande dålig koll på.

– Vi är mycket stolta och glada över att kunna välkomna en av Sveriges största musikpersonligheter som gäst till årets första webbinarium med Musikerförbundets Kvinnokommitté, säger Anneli Axelsson på Musikerförbundet.

Tidpunkt och anmälan:

Webbinariet hålls den 7 mars kl. 19.00 -21.00 och är gratis och öppet för alla. Anmäl dig genom att mejla ditt namn till: anmalan@musikerforbundet.se. Skriv ”Lisa” i ämnesrubriken. Sista anmälningsdag är den 6 mars.

Fotograf: Morgan Norman