Boka ett besök av Musikerförbundets skolinformatörer

25 augusti 2017

Om du utbildar dig till musiker kan det vara bra att få koll på spelreglerna i ditt kommande yrkesliv redan nu. Boka ett besök av våra informatörer till din skola!

Våra informatörer besöker folkhögskolor, gymnasieutbildningar, musikhögskolor och studieförbund och delar med sig av kunskaperna du behöver för att navigera i musikbranschen, från arbetsmiljö till förhandlingar och kontraktsskrivning.

Hur mycket ska man ta betalt för ett gig? Vad gör SAMI, STIM och Copyswede? Finns det kollektivavtal för musiker? Detta och mycket mer får du svar på under en träff med Musikerförbundets skolinformatörer.

Boka ett besök till din skola – mejla skolinformation@musikerforbundet.se eller ring 08-587 060 00.