Samtalsforum

Musikernas samtalsforum #4

28 april 2022

Varmt välkomna att delta på Musikernas samtalsforum den 6 maj. Ett forum som fokuserar på att ringa in vilka insatser som behöver prioriteras fackligt.

För att Musikerförbundet ska kunna bedriva ett relevant arbete i linje med musikers behov och verklighet är alla inspel viktiga. Därför bjuder vi in till samtalsforum för att ringa in vilka insatser som behöver prioriteras fackligt. En möjlighet för var och en att nå fram med sina idéer och tankar om musikbranschen, samt ett tillfälle att få aktuell information om pågående strategiska förflyttningar. Alla musiker, oavsett om ni är medlemmar eller ej, är välkomna att delta.

Om du vill finns det möjlighet att e-posta inspel inför mötet till samtalsforum@musikerforbundet.se.

Tid 6 maj kl 12.00 via zoom.

Fotograf: Yan Krukov