Förmåner

Webbinarium: Förmåner för dig som medlem i Musikerförbundet

30 november 2021

Webbinarium om vilka förmåner som du som medlem i Musikerförbundet har tillgång till med Christoffer Ahlqvist från LO mervärde och Musikerförbundets försäkringshandläggare Christina Wiksten.

Som medlem i Musikerförbundet har du tillgång till fördelaktiga förmåner som instrument- och företagsförsäkringar, rabatter, medlemslån och möjlighet att teckna tjänstepension via Folksam LO pension.

Den 9 december håller vi därför i ett webbinarium där du som medlem får ta del av information om vad vi kan erbjuda just dig.

Vi har bjudit in VD:n Christoffer Ahlqvist och Musikerförbundets försäkringshandläggare Christina Wiksten som kommer berätta mer om LO mervärde, Folksam LO Pension samt vilka försäkringar som du kan teckna som medlem i Musikerförbundet.

Tidpunkt och anmälan:

Webbinariet hålls den 9 december kl. 14:00 för medlemmar i Musikerförbundet. Anmäl dig genom att mejla ditt namn till: anmalan@musikerforbundet.se. Skriv ”Förmåner” i ämnesrubriken. Sista anmälningsdag är den 8 december.

Här kan du läsa mer om LO mervärde.