Exklusiva medlemsförmåner för Musikerförbundets medlemmar hos LO-mervärde

3 juni 2019

Nu blir det ännu mer lönsamt att vara medlem i Musikerförbundet. Från och med den 3 juni kommer du som medlem ha exklusiv tillgång till LO-mervärdes medlemsförmåner.

Ta del av LO-mervärdes förmåner

Logga in på Mina sidor på Musikerförbunders webbplats, klicka på sidan ”LOmervärde- medlemsförmåner” och följ länken på sidan så kommer du till LO-mervärde och kan ta del av alla kampanjkoder och erbjudanden. LO-mervärde sparar inga personuppgifter men kan genom länken se att du varit inloggad på Musikerförbundets medlemssida.

Sommarens erbjudande

På LO-mervärde kan du ta del av ett stort utbud av erbjudanden och rabattkoder. Under sommaren får du som är medlem i ett LO-förbund  till exempel 50% rabatt på 1a klass med SJ:s dagtåg. Erbjudandet gäller från 1 juni-31 augusti.

Logga in på Mina sidor och ta del av detta erbjudande och mycket mer.

Vid eventuella frågor kontakta jenna.runeberg@musikerforbundet.se